Monday, July 16, 2012

Kenapa Mesti Kucing?

Assalamualaikum sebagai pembuka bicara.. Hari ini, pada detik ini, tiba-tiba hati aku tergerak untuk membuka satu blog mengenai KUCING. Kenapa mesti KUCING? Mestila sebab aku suka KUCING.. Takkan kalau aku suka KUCING, aku nak tulis pasal gajah pulak kan... heheh..

Ok, abaikan.. Nak dipendekkan cerita, memang aku seorang pencinta KUCING. Pantang jumpa KUCING kat tepi jalan, mesti aku bagi makan.. Tu pun kalau aku ada bawak makanan skali laa.. heheh.. Tapi aku bukan lah cinta sangat macam sesetengah hamba Allah yang akan bawak haiwan terbiar ni balik rumah. Memang salute laa pada mereka yang berhati murni macam tu. Aku cuma akan layan KUCING-KUCING ni dengan baiklaa.. Takdelaa sampai nak sepak terajang ke pijak-pijak ke bakar hidup-hidup ke..

Banyak jugak pengalaman aku dengan makhluk comel ni. Tapi yang tu aku akan story lain kali la ye.. InsyaAllah kalau ada masa, aku akan story kat korang kat entri aku yang seterusnya.. Cewahh.. Macam da ada reader tetap pulak gayanya... hikhikhik..

Selamat membaca ya kawan-kawan.. =)

salam senyum untuk semua...




No comments:

Post a Comment

Jangan malu jangan segan, tulis laa apa-apa yang kau nak tulis. Janji bukan tujuan untuk menyakitkan hati sesiapa.. peace :)